Roadside assistance w aplikacji w USA

Podziel się tym artykułem!

Taka sobie nowość – jak wiecie mamy auta w Europie i w USA, przy czym jeśli chodzi o USA, w aplikacji jest widoczny jeden punkt więcej. Doszedł całkiem niedawno, a nazywa się „Roadside assistance”. O co chodzi? Tak samo, jak można już od dłuższego czasu umówić się poprzez aplikację na serwis, można teraz również zgłosić problem, a Tesla się do nas odezwie, lub np. pokaże przydatny link.

Małe, a cieszy, i pewnie pomoże również w zmniejszeniu obciążenia infolinii.. ciekawe, kiedy ten punkt zostanie dodany w Europie?

Nowy punkt w menu

Dla porównania poniżej screenshot dla auta będącego w Europie. Punktu „roadside assistance” brak. Ciekawe również, ze nie jest żadnym problemem posiadanie przypisanych do jednego konta aut na obu kontynentach; nie było jakichkolwiek pytań ze strony Tesli.

Przeczytaj również:  No dobrze, niech będzie też i blog...
Model X w Europie: Roadside assistance brak.

Na zdjęciu głównym wpisu, dla ciekawych, ujecie w Parku Narodowym White Sands, niedaleko Las Cruces w Nowym Meksyku. Cudowne, nieziemskie miejsce, z wydmami z białego piasku rozciągającymi się po sam horyzont. Po prostu pięknie!

Podziel się tym artykułem!

About the author

Michał Mirski

Jeżdżę teslami od 2016 roku, przejechałem w sumie ponad 200.000 km. Żaden inny samochód mnie tak nie fascynował. Wciąż mam uśmiech na twarzy, gdy wsiadam do auta:)

View all posts

2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *