Taka sobie nowość – jak wiecie mamy auta w Europie i w USA, przy czym jeśli chodzi o USA, w aplikacji jest widoczny jeden punkt więcej. Doszedł całkiem niedawno, a nazywa się „Roadside assistance”. O co chodzi? Tak samo, jak można już od dłuższego czasu umówić się poprzez aplikację na serwis, można teraz również zgłosić problem, a Tesla się do nas odezwie, lub np. pokaże przydatny link.
Małe, a cieszy, i pewnie pomoże również w zmniejszeniu obciążenia infolinii.. ciekawe, kiedy ten punkt zostanie dodany w Europie?
Dla porównania poniżej screenshot dla auta będącego w Europie. Punktu „roadside assistance” brak. Ciekawe również, ze nie jest żadnym problemem posiadanie przypisanych do jednego konta aut na obu kontynentach; nie było jakichkolwiek pytań ze strony Tesli.
Na zdjęciu głównym wpisu, dla ciekawych, ujecie w Parku Narodowym White Sands, niedaleko Las Cruces w Nowym Meksyku. Cudowne, nieziemskie miejsce, z wydmami z białego piasku rozciągającymi się po sam horyzont. Po prostu pięknie!
Hej. Ja w Polsce i mam Roadside Assistance w apce.
Kurczę, a my w dwóch europejczykach nie mamy.. hm? Nawet na najnowszej wersji softu (apka i samochód)