Tesli nie trzeba reklamować. Reklamują ją sami jej użytkownicy. To odróżnia Teslę od innych producentów aut (porównajcie z “samoładującą się hybrydą” producenta z Japonii…) Pamiętam, jak powyższą “reklamę” obejrzałem po raz pierwszy – a dziś sobie o niej przypadkiem przypomniałem, i chciałem się Wami nią podzielić.
Podobnych “reklam” powstało wiele. Poniżej kolejna, którą bardzo polubiłem, równie świetnie zrealizowana:
W 2017 roku, po otrzymaniu listu od 10-letniej wtedy fanki Tesli, Brii Loveday, Elon Musk zdecydował, by urządzić konkurs na najlepszą reklamę stworzoną przez fanów. Project Loveday cieszył się wielkim powodzeniem, a jego wyniki możecie sprawdzić poniżej, oglądając propozycje finalistów:
Project Loveday na stronie Tesli (otwiera się w nowym oknie przeglądarki)