Tesli nie trzeba reklamować!

Podziel się tym artykułem!

Tesli nie trzeba reklamować. Reklamują ją sami jej użytkownicy. To odróżnia Teslę od innych producentów aut (porównajcie z „samoładującą się hybrydą” producenta z Japonii…) Pamiętam, jak powyższą „reklamę” obejrzałem po raz pierwszy – a dziś sobie o niej przypadkiem przypomniałem, i chciałem się Wami nią podzielić.

Podobnych „reklam” powstało wiele. Poniżej kolejna, którą bardzo polubiłem, równie świetnie zrealizowana:

W 2017 roku, po otrzymaniu listu od 10-letniej wtedy fanki Tesli, Brii Loveday, Elon Musk zdecydował, by urządzić konkurs na najlepszą reklamę stworzoną przez fanów. Project Loveday cieszył się wielkim powodzeniem, a jego wyniki możecie sprawdzić poniżej, oglądając propozycje finalistów:

Project Loveday na stronie Tesli (otwiera się w nowym oknie przeglądarki)

Przeczytaj również:  Koronawirus a Tesla

Podziel się tym artykułem!

About the author

Michał Mirski

Jeżdżę teslami od 2016 roku, przejechałem w sumie ponad 200.000 km. Żaden inny samochód mnie tak nie fascynował. Wciąż mam uśmiech na twarzy, gdy wsiadam do auta:)

View all posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *